تمامی محصولات موجود در سایت از تولیدات انحصاری مجموعه میباشد و تنها چند مورد از روغنها، محصولات وارداتی هستند که این محصولات هم از واردکنندگان رسمی تهیه و عرضه میشوند. به این ترتیب اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط مولی تضمین میشود.
در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان مولی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه "نحوه مرجوعی کالا" را مطالعه نمایید.
به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. هزینه بازگشت کالا در ایام عادی سال با مولی است اما در روزهای حراج، هزینه بازگشت کالا به دلیل انصراف از خرید به عهده مشتری میباشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان را نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز میشود.
برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام و ویژگیها عنوان شده است. ما تضمین میکنیم که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته میشود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن، به شما برگردانده میشود.
کامنت گذاری در سایت، صرفا در رابطه با کیفیت محصول و تجربه استفاده از محصول خریداری شده مشخص شما از فروشگاه اینترنتی مولی است. لطفاً در موارد مربوط به قیمت، موجودی و یا خدمات پس از فروش، پیام خود را برای بررسی از طریق واتس آپ به امور مشتریان فروشگاه اینترنتی مولی ارسال بفرمایید.
برای ثبت نام در مولی، تنها شماره همراه شما کافیست. بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید، و با شماره همراه خود ثبت نام نمایید.
برای انتخاب و مشاهده کالا میتوانید از طریق منوی محصولات (واقع در بالای صفحه) اقدام به مشاهده محصولات مورد نظر بر اساس دسته بندی مورد نیاز خود نموده و با کلیک روی دکمه "افزودن به سبد خرید" محصولات مورد نظر را در لیست سبد خرید خود قرار دهید. همچنین از قسمت جست و جو (واقع در بالا سمت چپ صفحه) میتوانید نام کالای مورد نظر خود را در سایت جست و جو کنید.
برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه "تسویه حساب" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید، روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.
برای خرید از مولی، پرداخت تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است.
کالا در تهران از طریق پیک و یا پست پیشتاز ارسال می شود. ارسال با پیک: اگر گزینه پیک را انتخاب نمایید، کالا در زمان انتخابی شما با پیک برایتان ارسال می شود. ارسال با پست پیشتاز: اگر گزینه پست پیشتاز را انتخاب می کنید، کالا با پست پیشتاز به آدرس شما ارسال می شود. مزیت این روش این است که هزینه ارسال آن نسبت به "ارسال با پیک" کم تر است اما سفارش 2 تا 3 روز بعد از خرید شما به دستتان می رسد. بنابراین اگر می خواهید هزینه ارسال برای شما مقرون به صرفه باشد و از طرفی برای دریافت بسته خود عجله ندارید، می توانید گزینه "پست پیشتازدر تهران را انتخاب نمایید و با پرداخت هزینه کم تر، دو تا سه روز بعد بسته را با پست دریافت نمایید.
هزینه ارسال با پست پیشتاز بسته به وزن و فاکتور های دیگر متفاوت است.
هزینه ارسال پست پیشتاز بین 20 تا 35 هزار تومان متفاوت است و با خرید بیش از 500 هزار تومن بسته به صورت رایگان ارسال میگردد.
کالا با پست پیشتاز به شهرستان ارسال می شود و بسته 3 تا 5 روز کاری بعد از زمان انتخابی شما به دستتان می رسد. بنابراین زمان انتخابی شما برای ارسال، زمانی است که بسته شما در مولی آماده ارسال شده و به پست تحویل داده می شود. بسته 3 تا 5 روز کاری بعد از آن به دست شما خواهد رسید.
هزینه ارسال با پست پیشتاز بسته به وزن و فاکتور های دیگر متفاوت است. هزینه ارسال پست پیشتاز بین 20 تا 35 هزار تومان متفاوت است و با خرید بیش از 500 هزار تومن بسته به صورت رایگان ارسال میگردد.
برای اطلاع از زمان بندی ارسال سفارش، سبد خرید خود را تکمیل کنید، آدرس خود را وارد نمایید و در مرحله انتخاب نوع ارسال و نوع پرداخت، روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا زمان بندی ممکن برای شما باز شود. در این بخش شما می توانید زمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توجه: اگر بسته خود را در تهران با پیک دریافت می کنید، زمان انتخابی شما همان بازه زمانی است که پیک بسته را به دست شما می رساند. اگر بسته شما با پست پیشتاز به تهران یا شهرستان ارسال می شود، زمان انتخابی شما زمانی است که بسته از مولی به پست تحویل داده می شود. به این ترتیب در تهران 1 تا 2 روز کاری بعد و در شهرستان 3 تا 5 روز کاری بعد بسته به دست شما خواهد رسید.
اگر کالا توسط پست پیشتاز برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به پست، میتوانید از طریق تلگرام یا واتس آپ و یا تماس با شماره های معرفی شده در بخش "تماس با ما" جهت دریافت کد پیگیری مرسوله خود اقدام نمایید
امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است می توانید خرید خود را کنسل نمایید تا هزینه به حساب شما بازگردانده شود و سفارش جدیدی ثبت کنید. توجه کنید در صورتی که کالا به مرحله "تحویل به بسته بندی" رفته باشد، امکان کنسل شدن سفارش وجود ندارد و لازم است تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به مولی بازگشت داده شود و سپس هزینه بسته با حساب شما بازگردانده شود.
پس از ثبت نهایی سفارش و تسویه حساب، امکان هیچ گونه تغییری در زمان و یا آدرس وجود ندارد و امور مشتریان به آن دسترسی ندارد. در این حالت، اگر نمی توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید و یا زمان ارسال برای شما مناسب نیست، باید تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به مولی بازگشت داده شود و مجدد با پرداخت هزینه ارسال سفارش به آدرس شما ارسال شود.
به دلیل ضوابط بهداشت، امکان انصراف و بازگشت کالا به دلایل سلیقهای وجود ندارد. در صورتی که مشتری تمایل به انصراف از خرید دارد، کالا تنها در صورت داشتن پلمپ و عدم باز شدن آن قابل بازگشت میباشد. اگر کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد، مشتری میتواند تا 7 روز پس از تحویل اقدام به بازپسگیری کند. پس از بررسی و احراز مشکل، اقدام به بازگشت کالا و استرداد وجه میشود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا، لازم است تا حداکثر 7 روز پس از دریافت بسته با اداره امور مشتریان تماس گرفته و مشکلات را گزارش دهید.
برای بازگرداندن کالا، ابتدا لازم است به امور مشتریان مولی اطلاع دهید. میتوانید با تماس به شماره 09391222523 اقدام به اطلاعرسانی نمایید. در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود تصویر محصول یا بستهای که قصد بازگرداندن آن را دارید، ارسال نمایید. همچنین، توصیه میشود کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. پس از تأیید مرجوعی کالا، هماهنگیهای لازم برای بازگرداندن آن با شما صورت میپذیرد. پس از تأیید و هماهنگی، لطفاً مشخصات خود، شامل شماره فاکتور، شماره همراه، و نام، به همراه محصول، را از طریق روشهای اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال نمایید.
برای بازگرداندن کالا، ابتدا باید روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان مولی هماهنگ کنید. در صورت بازگشت کالا از شهرستانها، لازم است قبض پست به همراه کالا ارسال شده یا تصویر آن در اولین فرصت از طریق ایمیل یا تلگرام به بخش امور مشتریان مولی ارسال گردد. برای بازگشت کالا از تهران، ضروری است زمان ارسال کالا و روش ارسال با امور مشتریان مولی هماهنگ گردد. توجه داشته باشید که در صورت بازگشت کالا بدون هماهنگی یا با استفاده از روشی غیر از سیستم حمل و نقل تایید شده توسط مولی در تهران یا پست عادی سفارشی، هزینه بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.